Често Задавани Въпроси

Защо да наема, а не да купя?

Когато пътувате или не сте сигурни, че даден продукт ще пасне на вашето дете, ние ви даваме възможност да го наемете и да го използвате за желан от вас период.

Правите ли доставки?

Да. Доставката се извършва от куриерска фирма. Цената на двупосочната доставка за София е 12 лв, а за всички останали градове в България е 30 лв.

Таксата за доставка може да се повиши, ако има повече от един нает обемен продукт (Например: количка и столче за кола). Доплащането ще бъде удържано от депозита, след като клиентът бъде уведомен предварително!

*Моля да имате предвид, че в неделя не се извършват доставки! Възможно е лично предаване, след предварителна уговорка.

Мога ли да взема лично продуктът, който наемам?

Да. Можете да го вземете лично от нашия склад в София (бул. Никола Петков 73, Складова база България 29, склад № 25) след предварително уговорен ден и час.

Имате ли минимален срок за наем?

Да. Минималният срок за наем на наш продукт е 3 дни. Ако желаете да наемете продуктът за по- кратък срок е възможно единствено, ако куриерската фирма може го вземе на по- ранна дата. Моля да имате предвид, че сумата не се променя, в случай на наем за по- кратък срок от 3 дни.

Какви са методите за разплащане?

Заплащането се осъществява по няколко начина:

- по банков път

- с кредитна/ дебитна карта

- Pay Pal

- Наложен платеж

Има ли депозит?

Да. За всеки продукт има определена сума за депозит, който се възстановява веднага след като на продуктът бъде огледан за щети непосредствено след връщането му. 

При какви щети се удържа целия депозит или част от него?

Петна, които не могат да се заличат; изгаряния; счупвания; липсващи части и т.н.

Мога ли да анулирам резервацията си?

Да. Анулации без неустойки приемаме до 72 часа преди датата на доставка.

Мога ли да удължа дните на наем, след като вече съм взел продукта?

Възможно е да удължите периода на наем, но с поне три дена предизвестие и според наличността за желаните от вас дати.

Почистват ли се продуктите, които отдавате под наем?

Да. Всеки един продукт след връщане от клиент се почиства и дезинфекцира.

Мога ли да наема продукт за следващия ден?

Обикновено изискваме поне 5 дена предварителна резервация и заплащане, но ако има наличност от желания от вас продукт и има възможност за доставка до посочен от вас адрес, ще се постараем да изпълним вашата молба.

Доставяте ли до хотели?

Да. Трябва да посочите адресът на хотела, в който ще отседнете и номера на вашата стая. Ако не можете да го получите лично, е необходимо да уведомите предварително хотела за очакваната пратка.

Трябва ли лично да получа пратката?

Ако нямате възможност да получите лично пратката, може да бъде приета й от друг човек или от персонала на хотела, в който сте отседнали, но е необходимо да ни предупредите предварително и да ни оставите телефон за връзка със съответния човек.

Доставяте ли до летище?

Доставка до летище София се извършва само след предварителна договорка и възможност от наша страна.

Правите ли доставка в точен час?

Да, но срещу допълнително заплащане и след предварителна уговорка с нас.